Strategie reklamowe

ipad-561114__340Wiadomo, że żadna firma nie utrzyma się na rynku konkurencji bez odpowiedniej reklamy. To właśnie reklama przyciąga nam nowych klientów i nie pozwala o sobie zapomnieć klientom już sprawdzonym. Reklamując swoją firmę, wiele osób zapomina o bardzo istotnym elemencie reklamy, jaką są gadżety reklamowe…  Wiadomo, że żadna firma nie utrzyma się na rynku konkurencji bez odpowiedniej reklamy. To właśnie reklama przyciąga nam nowych klientów i nie pozwala o sobie zapomnieć klientom już sprawdzonym. Reklamując swoją firmę, wiele osób zapomina o bardzo istotnym elemencie reklamy, jaką są gadżety reklamowe, które można wręczyć klientom i tym samym skutecznie wykorzystać w promocji firmy. Firmy, które takie gadżety reklamowe rozdają, za ich pomocą łatwiej zapadają w pamięć osobom, które te gadżety reklamowe dostają. Przeważnie wielu z nas lubi dostawać drobne upominki, szczególnie, gdy są one funkcjonalne i ładnie wykonane. Gadżety reklamowe mogą być właśnie takimi upominkami. Przeważnie są to kubki plastikowe i porcelanowe, długopisy, ołówki, smycze reklamowe, koszulki, bluzy, plecaki, torebki, parasole, siatki na zakupy, chusty, zapalniczki, breloki, scyzoryki, maskotki, podkładki pod mysz, identyfikatory, naszywki i wiele innych. Stanowią one skuteczną wizytówkę firmy, gdyż każdy gadżet posiada nadruk z nazwą i logo firmy, przedmiotem jej działalności, adresem strony internetowej. Dzięki gadżetom łatwiej jest więc do firmy dotrzeć. Dzięki gadżetom reklamowym produkty Twojej firmy na pewno staną się marką rozpoznawalną. Gadżety reklamowe odpowiednio ją wyróżnią spośród wielu innych i pozwolą jej dotrzeć do wielu osób. Twojej firmie szczególnie polecamy smycze, chyba najpopularniejsze obecnie z wszelkich gadżetów, przy tym praktyczne i dające wiele możliwości umieszczenia informacji o Twojej działalności. Możesz użyć takiej smyczy jako tasiemki, na której zawiesisz swoją komórkę, a także klucze czy identyfikatory, pendrive i inne istotne rzeczy. Smycze z logo Twojej firmy na pewno nie powędrują na przysłowiowe dno szuflady, ale będą w użyciu. Polecamy także wykonane specjalnie dla Twojej firmy identyfikatory firmowe, na których umieścić można imiona i nazwiska pracowników wraz ze zdjęciem, ich stanowiska, nazwę firmy i adres.  Nawet najlepiej funkcjonująca i innowacyjna firma nie odniesie sukcesu, jeżeli o jej działalności nie dowie się odpowiednio duża grupa odbiorców.  Skuteczne zamanifestowanie swojej obecności na rynku to absolutna podstawa do osiągnięcia realnych korzyści finansowych i pozyskania wartościowych klientów, którzy trwale przywiążą się do marki. Aby osiągnąć pożądane efekty, należy skorzystać z kreatywnych rozwiązań marketingowych i wypromować firmę zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w Internecie.  Strony internetowe  Oczywiście podstawą działalności każdej nowoczesnej firmy jest strona internetowa – bez tego ani rusz. To właśnie pozycjonowanie oraz prowadzenie aktywnych kampanii reklamowych w sieci pozwala dotrzeć do największej liczby klientów. Firmowa witryna jest najważniejszą i najbardziej miarodajną wizytówką naszej działalności – większość klientów wyrabia sobie opinie o usługodawcy po wejściu na stronę główną. Jeżeli chcemy zainteresować potencjalnego Klienta, musimy zatroszczyć się nie tylko o stronę wizualną, ale także stworzyć atrakcyjną ofertę i zapełnić stronę wartościowymi artykułami i tekstami związanymi z branżą. Jeżeli firma jest niewielka i działa jedynie lokalnie, najskuteczniejszym sposobem reklamy są ulotki roznoszone po domach. Oczywiście, aby ulotka reklamowa spełniła swoją funkcję, musi być przede wszystkim czytelna i atrakcyjna pod względem wizualnym. Często zdarza się, że klienci lekceważą przekaz marketingowy, zwłaszcza jeżeli są zewsząd bombardowani ulotkami, gazetami i innego typu drukami reklamowymi.  Pamiętajmy jednak, że ulotka wyrzucona do kosza nie zawsze jest świadectwem braku zainteresowania – większość osób przegląda druki i zapamiętuje część rzeczy nań zawartych. Aby potencjalny Klient zanotował w pamięci jak największą liczbę szczegółów, bardzo ważna jest konstrukcja ulotki. Na każdym druku powinno znaleźć się kilka elementów: logo, nazwa firmy, dane kontaktowe oraz skrócony opis oferty. Zbyt duże nasycenie kolorów, wielość detali i krzykliwy design, na pewno nie ułatwią odbiorcy zadania. Pamiętajmy – mniej znaczy więcej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *